29 Temmuz 2010 Perşembe

Bodrum Bu Güzelliği İle Kalmalı


Muğla'da Alman pazarında Bodrum'un nasıl hareket kazanacağı yönündeki konuların görüşüldüğü workshop gerçekleştirildi





Firma yetkilileri ve bazı yerel idarecilerin yer aldığı Kefaluka Otel'deki workshopda konuşma yapan Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon, "Bodrum bir yıldız olmaya aday. Bu anlamda alt yapı çalışmalarımız devam ediyor. Bodrum bayrağı uluslararası arenada zaten yer alıyor fakat bizde bu bayrağa bir yıldız takmak istiyoruz” açıklamasında bulundu.

TÜROFED Başkanı Ahmet Barut ise daha önce düzenlenmiş, workshopların yaralı olduğundan bahsederek "İzmir'de düzenlediğimiz workshop'tan sonra Alman turistlerin sayısının artmaya başladığını biliyoruz. Bundan önce düzenlenen workshopların faydalarının benzerinin Bodrum içinde geçerli olacağını düşünüyorum. Bu ve benzeri organizasyonlar Bodrum'da bir fark oluşturacaktır" diye konuşmuştu.



Öger Tur Yönetim Kurulu Başkanı Vural Öger de Bodrum'un her şeyden önce bir yaşam tarzı olduğunu söyledi ve dile getirdi . Birçok kez Bodrum'un Antalya ile karşılaştırıldığını anlatan Öger, sözlerine şunlarla devam etti: "Antalya mass turizmin hedefi haline geldi. Bodrum, Antalya'ya benzerse bu Bodrum'un sonu olur. Bence St. Tropez'i hedef almalıyız. Bodrum'da butik otellerin yapılması bence önemli. 12 aylık turizmden bahsediliyor. Bu bir moda haline geldi. Tamam yapalım da St. Tropez'e İbiza'ya kışın giden insan var mı?Önemli olan kalitedir."


Bodrum limanlarında birçok bina çöküntülerini gözleriyle gördüklerini söyleyen Vural Öger, enerji ve diğer hizmetlerde havai nakil hatlarındaki kabloların yer altına alınmasını ve tabelaların belirli bir düzende olması gerektiğini bizlere anlattı. İki katlı eve sekiz tane tabela asıldığı zaman estetik denen bir şey kalmadığını anlatan Öger, şunları açıkladı: "Her şey dahil sistemi ile ilgili olarak her şey dahil olup da gelen kişiyi otelde tutarsan, yan kuruluşların hepsi zaman zaman iflas ediyor. Hepsi dahil sistemi Bodrum'u öldürüyor ve öldürmeyede devam edecek . Birtane Bodrumumuz var. Yalnız butik otel yapmakla bitmiyor. Az ve öz iş yapalım. Mass turizme girmeyelim. Türkiye'nin turistik imajı Almanya'da, Avrupa'da nedir? Türkiye eşittir ucuz tatil, her şey dahil." Almanya'da Bodrum ve Ege kıyılarının yeteri kadar bilinmediği belirtilen wokshop'da, bu anlamda tanıtım ve pazarlama ile kaliteyi artırma konusunda çalışmaların devam ettiğinide belirtildi.
Kaynak: dilegitimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder