17 Ağustos 2010 Salı

Avustralya'daki İndirimli Okullar


Avustralya'da eğitim almak isteyenler şu anda indirimde olan okulları sakın kaçırmayın





AIPE Sabah sınıfı 24 haftaya kadar haftalık eğitim ücreti 230 AU$ 24 hafta ve üzeri haftalık eğitim ücreti 192 AU$ Akşam sınıfı 175 AU$ Kayıt ücreti 200 AU$ Materyal ücreti 10 hafta için 50 AU$

Kuzey Sydney'de yer alan okul, tecrübeli ve kaliteli öğretmenleri ile sıcak ve profesyonel bir eğitim hizmeti sağlamaktadır. Promosyon 31 Temmuz 2010 tarihine kadar geçerlidir.

GLOBAL VILLAGE Kayıt Ücreti : AU$220 Eğitim Ücreti : AU$300 haftalık 31 Aralık 2010 tarihine kadar kayıt ile birlikte ödemeyi yapan öğrenciler indirimden yararlanabilirler. Programlar yalnızca tam zamanlı yetişkin sınıfları için geçerlidir.

Akademik Sömestr(23 hafta + 4 hafta tatil) AU$ 6,900 Akademik Yıl (33 hafta + 6 hafta tatil) AU$ 9,900 Uzatılmış Akademik Yıl (46 hafta + 4 hafta tatil) AU$ 13,800 ACADEMY ENGLISH değişik seviyelerde, tanınmış çeşitli dersler sunan Academy nin, Genel İngilizce, EAP, TOEIC, TOEFL ve IELTS, TESOL, Lise 1 ve 2 eğitim programları mevcuttur.

Avustralya'da bulunan birçok yüksek eğitim kurumu ile kredi birleştirme ve kredi transferi anlaşması bulunmaktadır. Academies Australasia yüksek okullarında okuyan Türk öğrencileri kayıtların yaklaşık %2 sini kapsamaktadır. 40 hafta ve üzeri kayıtlarda haftalık ücret 200 AU$ 1-39 hafta arası kayıtlarda haftalık ücret 235 AU$'dır.

Kaynak: dilegitimleri

1 yorum:

  1. Bir işletme kredisi, kişisel krediler, konut kredisi kredileri, araç kredileri, öğrenci kredileri, konsolidasyon için teminatsız krediler, proje finansmanı vb. Mi arıyorsunuz? Kredi için doğru çözümleriz! Şirketlere ve bireylere% 2 faiz oranı düşük ve uygun fiyatlı krediler sunuyoruz. Bu nedenle, acil ve güvenli bir krediyle ilgileniyorsanız. Daha fazla bilgi için, lütfen bugün bize e-posta gönderin: Via: Elegantloanfirm@hotmail.com.

    YanıtlaSil