18 Ağustos 2010 Çarşamba

Eğitim Danışmanlığı


Ay-Eli Dış Ticaret Eğitim Danışmanlığı olarak sizlere en kesin ve en garantili yurtdışı eğitim fırsatlarını sunmaktayız





Eğitim

Sizlere hangi ülke ve okulda hangi eğitimi alacağınıza sınırlı zaman ve paranızı nasıl değerlendireceğinize karar verme süresince değişik alternatifleri inceleme beklentilerinize ve bütçenize uygun programı seçme konusunda tecrübeli kadrosu ile Ay-Eli Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı olarak en doğru hizmeti vermekteyiz.Okul kayıt işlemlerinizi, konaklama ve seyehat organizasyonu ayrıca vize başvurunuzu sizin adınıza itina ile takip etmekteyiz.

Dil Eğitimi Programı

Yaş 16+ Akademik Yıl Ve Sömestr Dil Eğitim Programları

Ocak, Nisan, Haziran, Eylül aylarında başlayan ve 21 ile 37 hafta arası uygulanan, Eğitim + Konaklama + yemek dahil haftalık sadece $370'dan başlayan çok ekonomik dil eğitim programlarıdır.yabancı dili iş hayatında rahatlıkla ve akıcı kullanmak isteyen ve yüksek
öğrenimlerine vakıf üniversitelerinde veya yurtdışında devam edecekler için sunduğumuz en uygun eğitim seçeneğidir.

ABD - İngiltere - Kanada - Avustralya - İrlanda - G.afrika - Fransa - İspanya - Malta - İtalya - Ekvador - Kosta Rika - Almanya - Çin

Uluslararası Dil Okulları

Yaş 18+ Minumum 2 Haftadan Başlayan Kurslar

Yabancı dili konuşulduğu ülkede öğrenin.Her pazartesi başlayan, her dil seviyesine uygun kurslar ile yabancı dilinizi ilerletin.Ayrıca genç profesyoneller içinde bir kursumuz bulunmaktadır; 25+ yaş grubu öğrenciler için yoğun ingilizce tatili!

ABD - İngiltere - Kanada - Avustralya - İrlanda - G.afrika - Fransa - İspanya - Malta - İtalya - Ekvador - Kosta Rika - Almanya - Çin

Uluslararası Dil Okulları

Yaş 13-18 Minimum 2 Haftadan 52 Haftaya Varan Kurslar

Orta öğretim ve lise öğrencileri için kusursuz program! Dünya'nın en gözde merkezlerinde dil öğrenirken, 100'den fazla ülkeden arkadaşlar edinme fırsatı!

İngiltere, Amerika, Kanada, Avustralya, İrlanda, Malta, Fransa, Almanya, İtalya, İspanya & Kostarika

Yaş 25+ Minimum 1 Haftadan Başlayan Kurslar

Genç profesyoneller için sunulan, iş dünyası içinde derslerin olduğu, her pazartesi başlayan ve her dil seviyesine uygun kurslar.

Üniversite Yerleştirme Servisi

17 Yaş Ve Üzeri Kurs Süresi 3 Ay Ve Üzeri

Yurtdışında lisans ve yüksek lisans yapmak isteyen öğrencilerimiz için bir hazırlık kursudur.
Bu kursa kayıt olabilmek için ileri seviyede ingilizce bilgisi gerekmektedir.Başlangıç ve orta seviyede ingilizce sahibi olanları önce Akademik Yıl Dil Eğitim Programlarımıza katılmaları gerekmektedir.Bu hazırlık kursunu başarı ile bitiren öğrencilerimiz, yurtdışında 150 anlaşmalı üniversitelerden birine garantili olarak yerleştirilirler.

Kaynak: dilegitimleri

4 yorum:

  1. şu anda sömstr tatilinde 13 yaşındaki öğrencimi hangi ülkeye gönderebilirim?

    yurtdışı eğitim

    YanıtlaSil
  2. merhaba.

    yurtdışında ne eğitimi almak istiyorsunuz.? yaş önemi ülkeler için farketmez okullar uygun olup olmadığına bakılır ama genelde yaz okulları ve gençlık kapları sizin için daha uygundur..

    YanıtlaSil
  3. bnde ukraynada tıp okumak istiyorum ve ama derslerin hangi dilde anlatıldıgını öğrenmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 ABD Doları borçlanma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde başladı ve banka politikası nedeniyle eşyalarımı aldım ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Bu yüzden çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, sahtekarlıktan ilgimi çekti, ancak durumumdan ilgilendim ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi kredi verenlerle ilgili geçmiş tecrübelerimden gerçekten şüphelendi, o kadar az şey biliyor muydunuz? Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşım için çok yardımcı oldu ve bugün, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gurur sahibi olan bu kredi şirketi sayesinde bana geri gülümsediler. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil